lördag 6 juni 2009

Överraskningar i Side i Turkiet!

Vi kom ner till Side den 20 maj och den 23 maj kom Werona med barnen, Michelle och Christoffer!

Vi åt frukost på vårt hotell, Tropic, då nästa överraskning dök upp! Jag trodde inte mina ögon då min syster med dotter Rebecca dök upp vid frukostbordet!!

Helt underbart! Vilken lycka att så många hade kommit ner! Vi bestämde att vi allihop tillsammans skulle besöka Aqualand direkt på onsdagen. Härligt för barnen och mycket även för oss andra! Jag hade också bestämt mig för att NU, NU skulle jag simma med delfinerna!

Resplanerna fick emellertid ändras då delfinerna på Aqualand blivit sjuka och vi meddelades det kvällen före. I stället fick vi åka till Sealanya och Waterplanet! Vilket blev en helt underbar resa för oss alla! Tyvärr åkte vännerna från Skövde hem den dagen och var inte med, men jag hoppas på en repris nästa gång tillsammans med dem!!

I nästa inlägg ska ni få se vilken underbar dag vi fick där!!

Inga kommentarer: