måndag 22 juni 2009

Min plats i solen har jag funnit i Side!

Dags att gå vidare med lite annat från mitt Side, mitt härliga boende t.ex.

Att bo på hotell tropic i Side är så mycket mer än att bo, det är för oss ett sätt att leva! Här finns trivselfaktor över hela linjen!

Efter de stora renoveringar som nu gjorts är det ljust och fint överallt på Tropic.

Välskötta planteringar med både träd och blommor.

Här uppe bor vi varje gång som vi besöker Tropic, detta är vårt favorithus. Tropic består av flera olika byggnader och flera olika typer av boende. Det är kanske det som gör att vi alla trivs så bra på Tropic.

De gamla namnen på de olika husen finns kvar, fast de inte längre används vid bokningar med resebolaget.

En morgon låg den här lilla goingen utanför min dörr. Han var på sin höjd 3-4 månader och hade helt uppenbart gått vilse. Hungrig var han också men kalkonskivor och bröd satt fint till frukost.

Tur också för vovsingen att vi har en alldeles egen liten affär i vårt hus där vi kunde ordna lite mer mat åt vår oväntade gäst. Som du ser så har vi allt och lite till på vårt Tropic!

Inga kommentarer: