måndag 22 juni 2009

Mer om årets Sidefest!

Årets Sidefest drog flerdubbelt fler vänner detta år än i fjol, då vi startade upp! Det är mycket glädjande och jag vet att många, som inte var med i år, kommer att åka ner till nästa års fest!

Vännen Ingo och hans Ragnhild ska ju ha en riktig eloge! Ingo gjorde upp med Alaaddin om festplatsen och Ingo gjorde oxå den fina affichen som Bosse och jag sen satte upp på lite olika ställen i Side.

Här sitter Ingo och Bosse i diskuterartagen ett par dagar före Sidefesten. Ingo har tagit en massa bra bilder från festen! Besök Ingo genom att KLICKA HÄR! Ingo har, precis som Rickard, en underbar hemsida som du inte ska missa!!!

Som jag nämde tidigare så var det mycket underhållning och bra underhållning på denna fest, en fest som passade för både stora och små.

För mig var det alldeles speciellt roligt då jag hade med barn och barnbarn på denna fest! Extra kul att vännerna Göran och Lotta också var med!

Tack alla för en jättetrevlig fest!!

Inga kommentarer: