lördag 14 november 2009

En trevlig och mycket ärlig försäljare i Side!

De sista dagarna blev det mycket shopping som vanligt. Det är ju fantastiska priser överallt på hösten. Rea där, precis som här, när turistsäsongen går mot sitt slut.

Här handlade vi lite. Jag köpte flera par skor och en väska, "äkta" Prada minsann!Mina Pumaskor gav jag 20 lira för, mycket billigt, så jag köpte två par.

Den här killen är mycket hjälpsam och väldigt ärlig! En kille som jag verkligen rekommenderar!

Min gubbe hade en midjeväska som vi köpte på marknaden i somras. Då kortades remmen av och den försäljaren brände ändarna och satte ihop väskan precis efter gubbens mått. Nu var hans väska för stor och vi skulle därför köpa en ny. Nej, nej sa den här killen! Ni behöver inte köpa ny väska, jag fixar den! Vilken hjälpsamhet! Han kunde ju sålt en väska till oss men gjorde i stället detta helt gratis!

Så kika in här nästa gång du är i Side! Kommer du från Västra stranden och går mot gamla Side så finns hans affär strax efter Henkes Turkiska Ullared.

Inga kommentarer: