måndag 16 november 2009

Bästa tiden i Side, Turkiet!

Både vår, sommar och höst är egentligen bästa tiden för en resa till Side! Alla kanske inte har möjlighet till det, men jag tycker det är så härligt att komma iväg, så jag tar alla chanser!

Midsommar i fjol var en härlig tid,

precis som högsommaren i år, men varmt, mycket varmt! 44-48 grader i skuggan!

Jag tycker att våren är en underbar tid och åker oftast iväg redan i maj. 2010 kommer vi att åka ner 22 maj.

Fast hösten, oktober, är en tid som ger mig oerhört mycket! Då kan jag gå runt, precis som jag vill, utan att bada i svett. Varmt, precis lagom varmt är det då, med ca 30 grader på dagen och jag sover gott, utan någon äcklig aircondition. Precis lagom av allting enligt mitt tycke!

I nästa inlägg ska vi träffa Haydar igen för att se när min senaste tatuering växer fram.

Inga kommentarer: