fredag 10 juli 2009

Side, here we come!

Japp! På onsdag sticker vi iväg igen på en liten restresa. Jag vägrar att sitta här i regnet på min semester när jag vet att solen skiner i Side!

Den sjötur som vi inte tog i maj ska vi ta nu! Självklart ska vi också iväg till östra sidan och då passera förbi det alltid lika vackra Apollo.

Christoffer hade sitt eget sätt att upptäcka denna härliga plats!

Det finns ju onekligen mycket spännande att se och upptäcka här.

Michelle föredrog att ta det lite lugnare, men var väldigt imponerad av den gamla byggnadskonsten.

Här hittade Bosse och rebecca en fin plats att vila på.

Själv jagade jag runt med min digitala vän och lyckades som vanligt hitta sådant som jag inte sett förut. Dessa ansikten t.ex som finns längst upp på den välkända Sideprofilen.

Inga kommentarer: