söndag 25 januari 2009

Tropic i Side tidigare år

Jag har nu fått lärt mig hur en scanner fungerar så jag kommer att dela med mig av underbara bilder från mitt Side och mycket från mitt favorithotell Tropic.

Det är säkert ingen slump att så många, både av personal och gäster finns på Tropic, år efter år! Farid, här 2001, är rösten som ni hör på filmen i inlägget lite längre ner.

Dessa bilder är också från 2001. Överst till vänster har vi allas vår Senol som fixar frukosten varje dag, både då och nu. Till höger ser ni allas vår Maria, hon som idag har alla underbara kläder alldeles bredvid hotell Tropic. De nedersta bilderna visar Joseph och Hussein, båda finns med fortfarande bland personalen! Verkligen ingen slump! Alla trivs både personal och gäster! Håll utkik efter nästa inlägg så ska ni få se ännu ett fantastiskt ställe att besöka!

Inga kommentarer: