onsdag 2 juli 2008

Inte bara glädje på semestern!

Redan på tisdagen den 10/6 hände det som inte får hända, det som man inte tror ska hända. Jag blev sjuk! Riktigt rejält sjuk! En magbakterie ödelade mig totalt!

Nej! Läkaren trodde inte att det berodde på maten och det tror jag, gudskelov, inte heller!

För det turkiska köket med den riktiga turkiska maten är superb, helt fantastisk!
Så efter mitt tillfrisknande så fortsatte jag att äta på precis samma ställen som innan. Nej, vad läkaren sa var att en sådan bakterie kan man ådra sig precis var som helst. Det räcker med en dålig handhygien efter toalettbesök t.ex. Någon med smittan för den lätt vidare till föremål som de tar på. Enligt läkaren så är det ett hopplöst företag att försöka få fram var en sådan smitta kommer från.

Inga kommentarer: