söndag 16 maj 2010

Dax att slå ett extra slag för Marias kläder!

Idag kommer jag att visa lite nyheter från marias kläder!

Det ser onekligen lite spännande ut, eller hur? Fler bilder och en vägbeskrivning får ni i min andra blogg!! Häng med till Marias käder i Side genom att klicka på länken till nya Sidebloggen!!! http://fenixmona.blogspot.com/

Väl mött!

lördag 8 maj 2010

Förbereder mig för årets första Sideresa!

I år reser jag med en ny liten kompis i bagaget, fast den gamla är också med!

Så här ser min nya kompis ut! Idag har jag lärt mig att köra in bilderna på datorn! Nu är det bara resten kvar...och ja, det är ju det mesta...hahaha...Båda mina lekkamrater följer förståss med till Side om 14 dagar!!!

Tänk...om exakt 14 dagar här jag där igen!!! Du har väl inte missat min nya Turkietblogg?? Den hittar du genom att klicka på länken här nere:

http://fenixmona.blogspot.com/

söndag 7 mars 2010

Nu närmar sig säsongen i Turkiet!!

Strandpromenaden beräknas vara klar till första april! Få se om de hinner med detta! Följ min nya Turkietblogg, där du idag kan se en slideshow om Sides strandpromenad!! klicka på länken!!  http://fenixmona.blogspot.com/

söndag 28 februari 2010

Tropics dansanta kypare!

Idag bjuder jag på underhållning av klass på min andra blogg, Turkiets pärla Side.

Där får ni idag se och njuta av killarnas fina dans. För att komma dit 

 klicka bara här!

måndag 22 februari 2010

Strandpromenaden i Side tar form

Mustafa som har Surf Bar och Café i Side, har tagit några foton som han delat med sig av.

Lite svårt att känna igen sig vid Tropic just nu...

Jag ser hotelldelen av Dogan men restaurangen tycks vara helt borta...Lite av det gamla finns kvar bland alla mina foton och minnen. Var med och dela dessa på min nya blogg!! http://fenixmona.blogspot.com/

Där hittar du kanske din resa också om du ännu inte har bokat din semesterresa!!

måndag 15 februari 2010

Den nya säsongen närmar sig snabbt nu!!

Snart är det dags och resorna till Turkiet går åt som smör i solsken!

Följ min nya turkietblogg här: http://fenixmona.blogspot.com/

torsdag 11 februari 2010

Nu är det här! Bildspelet som alla väntar på!!

Att Side är underbart i oktober det vet vi som varit där vid den tiden! Då är det att jämföra med en riktigt bra svensk sommar!

Vi fick regn ett dygn, bara ett dygn under två veckors semester...Inte något att klaga över. Det var ändå helt förståligt för det var den dagen som våran Bettan åkte hem till Skellefteå...så himlen grät givetvis!!

Klicka på den lilla bilden av Bettan och Haydar så får ni följa med på del 2 av Side i oktober.